9.astea, Iglesias Forneiro eta portafolioak

Astearekin hasteko asteburun zehar irakurrikato testu baten ( https://s3.amazonaws.com/academia.edu.documents/33094775/rie47a03.pdf?AWSAccessKeyId=AKIAIWOWYYGZ2Y53UL3A&Expires=1523524036&Signature=tOIPOLaw0z%2FUOVReeJWtVPhgafo%3D&response-content-disposition=inline%3B%20filename%3DOBSERVACION_Y_EVALUACION_DEL_AMBIENTE_DE.pdf) tertulia pedagogikoa egin dugu. Testuaren idazlea María Linea  Iglesias Forneiro da eta giroaren behaketa eta ebaluazioari buruz hitz egiten du.

Nik asteburuan zehar irakurri dut testua eta honen laburpena egin dut, esan behar dut testu hau ez zaidala asko gustatu, alde batetik uste dudalako berak behatutako gela bakar edo bakar batzuetan ikusi duena orokortzen duela munduko gela guztietara eta munduko gela guztien errealitatea ez da berdina, eta beste aldetik sailkapen asko dituen testua dela uste dut, eta horrek niri pertsonalki irakurketa oztopatzen dit. Hala ere hainbat gauza interesgarri aurkitu ditut testuan eta hemen jarriko ditut:
Haur Hezkuntzako irakasle batek bere gelaren ikaskuntza egokia izan dadin, ze elemnetu behar diren eta zeintzuk ez begiratzeaz arduratu behar da.

Espazioa fisikoa da eta giroa harreman eta fisikoaren arteko erlazioa da.

Ikaskutzaren giroak lau dimentsio ditu: Denboraren dimentsioa, dimentsio fisikoa, harreman diomentsioa eta dimentsio funtzioanala. ( Dimentsio bakoitzak bere aldagaiak ditu)

Gelan egiten diren jarduerak ere ebaluatu behar dira motaren arabera eta hauek egingo diren tokiaren arabera.

(IGLESIAS FORNEIRO,L (2008a): "Observación y evaluación el ambiente de aprendizaje en educación infantil : Dimensiones y variables a considerar. en Revista iberoamericana de educación N.º47(2008),pp 49-70)


Lehen esan bezala hauek izan dira nik ateratako datu batzuk, baina gelan tertulia pedagogikoa egitean beste hainbat atera dira. Esan behar dut, aurreko tertulia pedagogikoan bezala gelaren parte hartzea nahiko eskasa izan dela honetan ere, badakit honek asko zailtzen duela ikasteko edozein prozesu, baina ulertzen dut ere gela osoaren aurrean hitz egitearen beldurra.

Asteartean gelan portafolioen ebaluazioa egin dugu, portafolien ebaluatzeko irizpideak errepaatu ditugu. Hauek dira ebaluazio irizpideak: sarrera kopurua, kalitatea, klasean landutakoa eta azken sarrera.


Gero taldeka garri gara eta bata bestearen portafolioa begiratu, ebaluatu eta zuzendu du.

Astear horrela eman diogu amaiera, motzagoa izan da, baina opor hauetan egin behar dugun lana ez da gutxi, K2 modulu lanaren entrega pixnaka-pixkanaka gerturatzen da!!








Asteartea: bloggak zuzendu beste ikaskide batekin

Comentarios