2. astea, kontzeptu berriak eta tertulia pedagogikoa
Lauhileko honetako
bigarren astean gaude. Aste honetan eduekin eta kontzeptu berriekin sakonago aritu gara. Gelan "Heziberri 2020" edo “unitate didaktikoa” hitzak entzun dira, eta hemendik aurrera ia egunero
aipatuko diren kontzeptuak izango dira.
Nahiz eta
lehenengo astea, aurkezpeneko astea zena, pasatu, ikasgaiaren aurkezpenarekin
jarraitu dugu eta honekin batera blogga egiterako orduan sortu ahal diren
arazoei erantzuna emateko erabili dugu saio bat.
Aste hasieran,
irakasleak bi esaldi hauek osatzea eskatu digu:
"Hemen eta orain ikaskuntza egoera errezteko………………….gehitu/kenduko nuke eta hemen eta orain ikaskuntza egoera laguntzeko nik…………………… aportatu dezaket eta ……………………………… kontrolatu/maneiatu behar dut".
Esaldi hauek betetzerakoan ikasle batzuk haien erantzunak besteekin partekatu dituzte. Nik ez ditut gela osoarekin partekatu, baina hemen utziko dizkizuet nire erantzunak:
"Hemen eta orain ikaskuntza egoera errezteko ikasle kopurua kenduko nuke eta hemen era orain ikaskuntza egoera laguntzeko nik nire esperientzia aportatu dezaket eta besteen aurrean hitz egiteko gaitasuna maneiatu behar dut"
"Hemen eta orain ikaskuntza egoera errezteko………………….gehitu/kenduko nuke eta hemen eta orain ikaskuntza egoera laguntzeko nik…………………… aportatu dezaket eta ……………………………… kontrolatu/maneiatu behar dut".
Esaldi hauek betetzerakoan ikasle batzuk haien erantzunak besteekin partekatu dituzte. Nik ez ditut gela osoarekin partekatu, baina hemen utziko dizkizuet nire erantzunak:
"Hemen eta orain ikaskuntza egoera errezteko ikasle kopurua kenduko nuke eta hemen era orain ikaskuntza egoera laguntzeko nik nire esperientzia aportatu dezaket eta besteen aurrean hitz egiteko gaitasuna maneiatu behar dut"
Irakasleak esan
digun moduan ikasleen ratioa ez dago bere esku, gelan jende asko gara eta
horrek ez du asko laguntzen ikaskuntza irakaskuntza prozesuan, baina aldatu
ezin dugunez moldatu beharko gara.
Aste honetan
zehar “Gure ebaluazio- paradigmen abiapuntua” ( I.Larrea eta A.Barandiaran)
testuarekin lanean aritu gara. Testu hau “hik hasi” aldizkarian argitaratu zen
2016ko udazkenean.
Bakoitzak etxean testua irakurri du eta arreta deitu diona, interesgarria
iruditu zaiona… jaso du eta saio batean guztiok batera testuri buruz hitz egin
dugu, hau da, tertulia pedagogikoa antolatu dugu. Ekintza hauetan parte hartzea
ez da oso handia gure gelan, eta honekin lehen aipatutakora bueltatzen naiz,
gelan ikasle asko gara eta nik ulertzen dut jedearen aurrean hitz egitea
batzuei asko kostatzen zaiela, ez dela gauza erraza askorentzat hainbeste
pertsonen aurrean bere iritzia ematea hainbat arrazoiengatik: beste norbaitek
bere iritziaren kontra egitea kritika batekin, hitz egiterakoan nahastea,
pentsatzen duena argi ez adieraztea….
Comentarios
Publicar un comentario